keskiviikko 10. huhtikuuta 2013

Heipä hei kaikille johan se on taas aika päivitellä blogia, niin tiedän pitäisi tehdä se useammin..mutta mutta..näin kuntoutus tuella on muka niin kiirettä..lol..käsityö rintamalle ei mitään uutta pahemmin kuulu..paljon uusia aloituksia..mutta mitään isompaa en ole pahemmin aikaseksi saanut..meillä on täällä varsinais suomessa ollut ihanat aurinkoiset päivät..paitsi sunnuntaina sitten satoi lunta koko päivän..ihan sellaisia peukalon pään kokoisia lumi hiutaleita leijui taivaalta..

Snyyni yllätti minut ihan totaalisesti..tuli kiva pääsiäis tervehdys..kaunis kiitos snyni..olen tässä pikku hiljaa siivonnut lanka varastoa ja laittanut paljon lankoja..facebookin lankahamstereihin myyntiin..kurjaa kun joudun luopumaan ihanasta vironvilla varastostani..olen ihmetellyt pitkän aikaa kun on kuivaa yskää ja nenä tukossa ja sisältä sieraimet rikki..ja nyt kun olen ollut neulomatta vironvillaa niin alkaa rööritkin olemaan kunnossa..en tiedä mikä siinä ärsyttää onko se että siinä on paljon heinänkorsia aina välillä mulla kun on tuo pujo allergia..

Kaikenlaista kivaa on tapahtunut..mutta myös ei niinkään kivaa..olen välillä miettinyt että voiko olla totta että jotkut ihmiset todellakin on niin hirviöitä..mitä tuossa kuulin parisen viikkoa sitten..mutta se siitä ja sen kestävyydestä..olen kokeillut taitojani kaulakorun virkkauksen muodossa..ja laitan kuvan mitä sain aikaseksi..olen myös nyt tehnyt kaksi ohjetta..hups siis..mä joka vaan otan koukun tai puikot käteen..olen saanut peräti kirjotettua yhden neulotun ja yhden virkatun ohjeen..no teihän mä paljon kämmekäs ohjeita pari kolme vuotta sitten..mutta en ole virkattuja ohjeita pahemmin tehnyt..nämä ohjeet laitan jossain välissä novitan klubi extraan..mutta nyt nautinnollista viikkoa kaikille...

 Tämän korun tein kun löysin ninnuskan blogista ruusun teko ohjeen ja sydämet on bonita patterns mallistosta
 Ja tässä snyltä saamani pääsisäis tervehdys, tuosta myssyjä lehdestä iski yksi malli heti silmään
 Ja tässä mummin kirppu, keväiset neuleet yllä..housut on kylläkin käynyt jo pieneksi

3 kommenttia:

  1. Aivan ihana koru ja ihana on mummin "kirppukin"!:)

    VastaaPoista
  2. Voi miten kauniin korun olet tehnyt ja suloinen tuo sinun "pikkukirppusi" :) Terkuin Nikita neulomosta

    VastaaPoista