lauantai 27. huhtikuuta 2013

Crocheting time...

Cant knit at this days so i have been crocheting a lot..some of these crochetings is my own pattern, but to these crocodile crochetings i have get idea from Lianka Azulay..she is really awesome whit her crocodile patterns..my latest work what i get ready today is crocodile stitch loafers..when i see her pattern and just buy it to my self..she is really great..she is really great whit her crochetings..
I got my april package from seacret knitting friend this week monday..and must say..no i dont say anything..
My cat Bruce have had his follow your owner everywhere even to toilet this week..wow..but he is my baby cat..and i dont own him..he own me..lol..Summer time have start and sun have been shining most of days..but it have also been some raining days..and my body dont like it at all..wet..cold and wind weather is not mine..but still i love autumn time..

Enpä ole pystynyt neulomaan vähään aikaan joten olen sitten virkkaillut..jotkut ovat mun ihan hatusta vedettyjä ja joitakin oon soveltanut..idean moneen omaan croco virkkaukseen oon saanut bonitapatternsin sivulta..linkki sinne on tuossa englannin kielisessä tekstissä..
Brucella on ollut seuraa emäntää joka paikkaan, jopa hyyskään viikko..mutta se on mun pikku vauveli..niin mähän en häntä omista vaan hän omistaa mut..lol..
Noin se kesä sitten tekee tuloaan ja nämä kosteat päivät ei todellakaan sovi mun kropalle, märkää..kylmää..ja tuuli on mun keholle myrkkyä..ja silti syksy on mun aikaa ihme..





Sny paketti tuli..no jaa..enpä voi muuta sanoa kuin että pettynyt olen tähän viimoseen snyhyn osallistumiseeni..itse mietin että yritän ilahduttaa omaa paria kaikilla tavoin ja toivottavasti olen siinä onnistunut..
Hauskaa ja rentoa viikonloppua kaikille

5 kommenttia:

  1. Ihania virkkailuja! Ihan kaikki!

    VastaaPoista
  2. Iloisia, taitavasti toteutettuja virkkauksia! t. Kesäkassin tekijä

    VastaaPoista
  3. Krokovirkkaus näyttää kivalta, tossut erityisen hienot!

    VastaaPoista
  4. Ihania kämmekkäitä olet tehnyt:)

    VastaaPoista
  5. Kiitos Sirpa, kesäkassin tekijä, rentukka ja sinikka, mulla on ihan selvä virkkuoosi menossa

    VastaaPoista