perjantai 22. helmikuuta 2013

sny paketti, pikku prinsessa, ja vähän äpöstelyä

Heipä hei kaikille..
Eilen 21.2.2013 klo 22.05 näki päivän valon minun uusi lapsenlapsi, pikku prinsessa syntyi maailmaan..äiti ja vauva voi hyvin..painoa pikku kirppulilla on 2685g ja pituutta 45cm..nimeän hänet kirppuliksi niin pitkään että tulee kaste..
En ole pystynyt pahemmin neulomaan..mutta olen sitten äpöstellyt virkkauksen muodossa pieniä juttuja..
Sain myös sny paketin ja kyllä mä snyyni keksin jotain tuosta nepal langasta lanka on uusi tuttavuus minulle..
Eilen olin myös lääkäri tapaamisessa ja sain lähetteen kirgurgille..saas sitten nähdä jokos tuohon mun olkapäähän ja niskaan keksitään jokin ratkaisu..tänä aamuna nostin vasemmalla kädellä kahvi kuppia ja oli niinkuin puukko olisi työnnetty olkapäähän..ja tässä muutama kuva..prinsessan mekko onkin varmaan sopiva kun ensin ajattelin että tuliko liian pieni..sain myös facebookin ystävänpäivä vaihdossa ihanat kämmekkäät Liisalta





13 kommenttia:

  1. Mukavan paketin olet saanut.
    Hienot kämmekkäät.

    Ja voi noita suloisen pieniä töppösiä. Onneksi olkoon mummolle ja uudelle perheenjäsenelle!

    VastaaPoista
  2. Onnittelut Kirppulin Mummelille :)

    VastaaPoista
  3. Oih, ompa sulosia töppösii kirpulle :)

    VastaaPoista
  4. Onnea pikkuprinsessan mummille. t.Leena

    VastaaPoista
  5. Onnea mummille :) niin söpöjä pikku töppösiä ja niin upea mekkonen <3

    VastaaPoista
  6. Onnea vaan mummelille ja ihania mummoiluhetkiä ;)

    VastaaPoista
  7. Onnea Mummille! Oi kuinka suloisia tossuja ja kaunis mekkokin.

    VastaaPoista
  8. Kauniita virkkuutöitä. Saaja on varmasti mielissään.

    VastaaPoista
  9. Onnea ja Siunausta koko suvulle! Onpa somia neuleita tossut, mekko ja kädenlämmittimet.

    VastaaPoista
  10. Lämpimästi onnea mummolle ja koko pikku prinsessan perheelle. Suloisia töppösiä ja mekko, kelpaa pikkuiselle laitella noin kaunista ylle. Aurinkoista kevättä toivotellen, Hilima

    VastaaPoista
  11. Kiitos kommenteista..kirppu kasvaa hyvää vauhtia..ja mä oon ihan koukusssa pikku neuleisiin

    VastaaPoista
  12. Hei. Saisiko sinulta ohjetta noihin vauvan tossuihin, kovin on somat :)

    VastaaPoista
  13. Ohje on muokattu maksullisesta ohjeesta ja alkuperäinen ohje löytyy täältä: http://bonitapatterns.com/products/crocodile-stitch-booties

    VastaaPoista