sunnuntai 19. kesäkuuta 2011

Toivoton tapaus ja kyhäilyä

Mä oon kyllä niin toivoton tapaus ja lahopää..mulla on nykyään kaikki hukassa..ovat jemmassa nimeltä ertzu..koolatakkin piti yks viikonloppu kool aidit löysin ja lauantaina oli langat hukassa ja kun siivosin lanka laatikot niin langat löyty..mutta koolit on nyt hukassa....Niin ja kyh listakin on varmaan joutunut roskiin kun en löydä sitä mistään....
No kuhan saan kaikki 25 alotusta ja kaikki sitten heinäkuun lopulla valmiiksi...pieniä töitä oon myös tehnyt..kaikki muut aloituksen oon tehnyt virkkaamalla paitsi yhden neulotun liinan ja anniksen...vasen olkapää alkoi taas vaihteeksi kiukutteleen joten en oo pahemmin pystyny neulomaan...

En tiedä johtuuko lääkkeistä vai siitä kun ajatukset jyllää ja tuntuu että epäonnistun kaikessa mitä teen....
Perjantaina tuli kotikylän lehti missä oli iso veljen kuolin ilmotus ja nyt se tuntuu todelliselta..oon pitänyt pois menoa vaan pahan unena..mutta tottahan se on...
Mieltä jäi painamaan kun erottiin pesän jaosta hieman riitaisissa merkeissä...ja pois lähtö tuli niin yllättäen...

Laittelen kuvia aloituksista ja valmiista töistä kun löydän kameran piuhan....
Tuli mieleen millonkahan hukkaan oman itsenikin...

Kaunista alkavaa viikkoa kaikille

5 kommenttia:

  1. Voimia sinulle ja oikein aurinkoista alkavaa viikkoa Sinulle!
    Odotan innolla kuvia, mitä olet saanut aikaiseksi kyhäilyssä :)

    VastaaPoista
  2. Tsemppiä arkeesi. Mukava blogi sinulla.

    VastaaPoista
  3. Minulle sattuu yhtenään, että laitan talteen jotain, enkä enää muista minne... Uskon vakaasti, että meillä asee JOKU ja piilottelee kaikenlasita tehdäkseen kiusaa;)
    Mukavaa viikkoa sinulle ja hali minusta, oikein sellainen iso rutistushali:)

    VastaaPoista
  4. Voimia ja jaksamista!

    Se Hukka on kyllä jännä paikka. Kuinkahan täynnä tavaraa se onkaan?

    VastaaPoista
  5. Red dragon kiitos...valmiit työt on suurimmaksi osaksi patalappuja ja pieniä töitä

    Zelda kiitos eiköhän se tästä

    Lila meillä ihan selvästi se vanha akka joka pääsi livahtaan asumaan tänne laittelee mun tavaroita piiloon

    Notto kiitos juu on ihmeellinenen paikka oli 3,5 ja 4mm virkkuu koukut hukassa ja sitten kun ostin molempia uudet nii eiköhän ne löytynyt ja molempia kaksin kappalein

    VastaaPoista