sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Pitkästä aikaa

Pitkästä aikaa tänne tulin. On jotenkin vain unohtunut tämä bloggailu.
Käsityö rintamalla on ollut vähän hiljaista...sukkia oon innostunut neulomaan..nyt on kuudennet sukat perätysten pyöröillä..ja mä kun en edes tykkää neuloa sukkia...
Huivien teko on jäänyt..lankoja ja ohjeita on vaikka kuinka..mutta ei vaan inspiroi huivit..silti niitä ohjeita ostan..ja to do lista on pitkä...
Katselin tuolla googlessa ja ehkä siinäkin on syy..että en pahemmin täällä käy..kun ihan tosta vain lisäilevät mun kuvia googlen kuvahakuun..ja sitten kun niitä ei niin vaan saa pois...
Enemmänkin olen viettänyt aikaa tuolla facebookissa ja mullahan on siellä ihan oma neulonta ja virkkaus sivu..no enpä paljoa sielläkään päivittele..pomon kanssa vietellään rauhallisia päiviä..tässä nyt muutamat tuotokset mitä olen kuluneen syksyn aikana valmiiksi saanut..
Pöytäkonekin sanoi kaput ja pitäs saada joku joka vähän katsoisi mikä siinä mättää kun ei anna näyttöön signaalia...kuvia siellä olisi vaikka kuinka paljon ja pitäs saada masiina sen verran toimimaan..että saisin kuvat muistitikulle...


 Pomokin tuossa katselee mitäs sitä taas kuvataan..hyvää alkavaa  joulukuuta kaikille

4 kommenttia:

  1. Voi Ertzu, minä niin tiedän tuon tietokoneharmituksen! Itselläkin meinasi itku päästä, kun edellinen tietokone pimeni sisällään mm. isän 75-juhlakuvat. Sukat kyllä ovat käsittämättömän hienoja <3

    VastaaPoista
  2. Kyllä on komeita sukkia! Komea Pomo tahtia antamassa puikoille! Meilläkin läppäri pimeni ihan itsekseen, eikä käynnistynyt ennenkuin Isäntä irroitti akun ja laittoi takaisin. Mitä lie kontaktihäiriötä ollut ja minä jo suunnittlein, että ostetaan uusi, no ei tarvinne? Kokeile Sinäkin kurkata sähköpuolta ja sitten toimita huoltoon jos apua tulisi. Hyvää alkanutta joulukuuta Sinulle ja Pomolle!

    VastaaPoista
  3. Luultavasti pöytäkoneesta on näytönohjain simahtanut ja siksi ei anna signaalia. Kiitos kehuista aika outo sukkabuumi on ollut

    VastaaPoista
  4. Pistin sulle haasteen matkaan :)

    VastaaPoista